Wij gaan verder, waar andere stoppen

Support en beheer

Wij geven onze klanten snelle (meestal binnen 1 uur) en vooral kwalitatieve ondersteuning, zowel technisch als “how to”.

We zijn telefonisch, per e-mail, ticket systeem en via screen share beschikbaar en bieden de beste oplossingen voor elk probleem. Daarnaast hebben onze klanten ook 24/7 toegang tot het Centre of Excellence waar 320 experts inclusief 8 Zen Masters en 2 Alteryx Aces je helpen.

Gratis Support voor onze klanten

Support

Ons support team is lokaal aanwezig om snel en persoonlijk antwoord te geven op elke vraag.

Het support team wordt bemand door onze Tableau, Alteryx en Snowflake consultants, de beste experts die je op de markt kunt vinden. Als je Tableau en Alteryx licenties aanschaft via ons, dan heb je recht op gratis support. Dit is bovenop de support die je krijgt van de leveranciers.

Exclusief voor The Information Lab klanten

Centre of Excellence

Het Centre of Excellence is exclusief voor The Information Lab klanten, die onbeperkte toegang hebben tot onze expert community.

In deze groep heb je contact met Tableau, Alteryx en Snowflake consultants, trainers, collega data-liefhebbers, Zen Masters (8!) en Alteryx Aces. Hier vind je ook bronnen zoals online trainingen, webinars en meer.

monitoring en oplossen

Beheer

We maken duidelijke afspraken.

Wie wat doet als er iets mis gaat, zodat we alles weer snel onder controle hebben. Door goede monitoring zullen we eventuele fouten voorkomen. We werken met standaard Service Level Agreements, waar we vanaf kunnen wijken op basis van jullie behoeften.

Wil je meer weten?

Ben je een huidige klant van The Information Lab maar nog geen toegang tot Centre of Excellence of onze support desk? Of heb je een Tableau of Alteryx vraag maar geen klant van ons? Neem dan gerust contact met ons op. 

WIJ HELPEN JE GRAAG VERDER