Wij gaan verder, waar andere stoppen

Support en beheer

Wij geven onze klanten snelle (meestal binnen 1 uur) en vooral kwalitatieve ondersteuning, zowel technisch als “how to”.

We zijn telefonisch, per e-mail, ticket systeem en via screen share beschikbaar en bieden de beste oplossingen voor elk probleem. Daarnaast hebben onze klanten ook 24/7 toegang tot het Centre of Excellence waar 500+ experts je verder op weg helpen.

Support voor iedereen

Support

Ons support team is lokaal aanwezig om snel en persoonlijk antwoord te geven op elke vraag.

Het support team wordt bemand door onze Tableau, Alteryx, Snowflake en dbt consultants, de beste experts die je op de markt kunt vinden. Zij geven technische ondersteuning, maar nog belangrijker, ‘how to’ support. Om het zo transparant en schaalbaar mogelijk te maken werken we met een credit systeem. Neem contact met ons op voor de actuele prijzen. 

Exclusief voor The Information Lab klanten

Centre of Excellence

Het Centre of Excellence is exclusief voor The Information Lab klanten, die onbeperkte toegang hebben tot onze expert community.

In deze groep heb je contact met Tableau, Alteryx en Snowflake consultants, trainers, collega data-liefhebbers, Tableau Ambassadeurs / -Visionairs en Alteryx Aces. Hier vind je ook diverse bronnen zoals online trainingen, webinars en meer.

monitoring en oplossen

Beheer

We maken duidelijke afspraken.

Wie wat doet als er iets mis gaat, zodat we alles weer snel onder controle hebben. Door goede monitoring zullen we eventuele fouten voorkomen. We kunnen het complete beheer van jouw omgeving overnemen, waarbij we werken met standaard Service Level Agreements. Neem contact op voor meer informatie.

Wil je meer weten?

Ben je een huidige klant van The Information Lab maar nog geen toegang tot Centre of Excellence of onze support desk? Of heb je een Tableau of Alteryx vraag maar geen klant van ons? Neem dan gerust contact met ons op. 

WIJ HELPEN JE GRAAG VERDER